Sklep

Polityka prywatności

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby RODO

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanym dalej w skrócie RODO, informuję że:

Administratorem danych osobowych jest Z.H.U. TC Tomasz Cembolista z siedzibą w Dobrodzieniu (46-380), ul. Lubliniecka 20, e-mail: biuro@tcmeble.pl

 

Zakres danych osobowych przetwarzanych przez TC

TC pozyskuje i przetwarza dane osobowe osób fizycznych w zakresie niezbędnym do realizacji celu dla jakiego zostały pozyskane. Dane osobowe przetwarzane przez TC mogą zawierać , między innymi, dane dotyczące imienia i nazwiska, dokumentów tożsamości, adresu, adresów e-mail, numerów telefonów, podpisów, innych unikalnych identyfikatorów.

 

Cele przetwarzania danych

TC przetwarza dane osobowe do celów:

    • podjęcia na Pani / Pana żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy z Administratorem (podstawa prawna : art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),

    • wykonania umowy zawartej przez Panią / Pana z Administratorem, w tym realizacji zobowiązań gwarancyjnych, rękojmi oraz serwisowych (podstawa prawna : art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),

    • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (podstawa prawna : art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),

 

Udostępnianie danych osobowych podmiotom trzecim

W związku z realizacją umowy, TC może udostępniać dane osobowe osób fizycznych podmiotom trzecim

    1. w celu podjęcia na Pani / Pana żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy z Administratorem lub w celu wykonania umowy zawartej przez Panią / Pana z Administratorem – podmioty, które przetwarzają Pani / Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych:

  1. Firmy transportowe dostarczające towary do Klienta,

  2. Firmy kurierskie oraz operatorzy pocztowi

  3. Firma administrująca systemem informatycznym Administratora oraz serwerami na których system się znajduje.

  4. Dostawcy lub inni świadczeniodawcy

    1. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą – podmioty uprawnione do odbioru Pani / Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

 

Okres przechowywania danych

TC przechowuje dane osobowe wyłącznie:

    • w zakresie podjęcia na Pani / Pana żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy z Administratorem – przez okres do czasu zakończenia żądanych działań,

    • w zakresie wykonania umowy zawartej przez Panią / Pana z Administratorem – przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,

    • w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą – do czasu wypełnienia obowiązków przez Administratora,

 

Bezpieczeństwo

Firma TC wdrożyła odpowiednie, uzasadnione środki służące ochronie danych osobowych przeciwko niedozwolonemu ujawnieniu lub uzyskaniu dostępu oraz wszelkim innym formom nielegalnego przetwarzania.

 

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe

W sytuacji, gdy TC przetwarza Państwa dane osobowe, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO,
  • prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO,
  • prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO,
  • prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,
  • prawo do wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 RODO,

W zakresie w jakim przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia i wykonania umowy z Administratorem, podane przez Panią / Pana danych jest warunkiem zawarcia tej umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy z Administratorem.

Administrator nie będzie podejmował wobec Pani / Pana decyzji w sposób zautomatyzowany.

Administrator nie zamierza przekazywać Pani / Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

POLITYKA PLIKÓW „COOKIES”

Przez używanie tej strony internetowej wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek (plików Cookies). Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania strony tej internetowej.

Wyłączenie lub blokada obsługi Cookies może spowodować nieprawidłowe działanie naszej witryny. Jeśli Twoja przeglądarka akceptuje obsługę Cookies, oznacza to wyrażenie zgody na stosowanie Cookies przez naszą witrynę.

Co to są ciasteczka?

Ciasteczka (ang. cookies) to pliki, zapisywane i przechowywane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „czas wygaśnięcia” ciasteczka (jego istnienia), oraz losowy unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Do czego używamy ciasteczek

Używamy ciasteczek w różnych celach:

  • aby nasze strony były dostosowane do użytkownika,
  • aby lepiej dopasować treści dostępne na naszych stronach do Twoich oczekiwań i zainteresowań,
  • do zbierania anonimowych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć jak ludzie używają naszych stron i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i zawartości.

Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?

Na naszych stronach mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze strony. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu kiedy je usuniesz.

Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?

Tak, korzystając z naszej strony możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących z nami podmiotów trzecich, na przykład Google.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?

Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje użycie plików cookies. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich. Możesz także każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie wysyłania ciasteczek na Twoje urządzenie. Pamiętaj, że zablokowanie używanych przez naszą stronę ciasteczek, może negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania naszej strony lub całkowicie uniemożliwić Ci korzystanie z niej.

Jak zmienić ustawiania obsługi Cookies?

W celu zarządzania ustawieniami Cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową lub system i postępuj zgodnie z instrukcjami: